Monday, August 24, 2009

~Dayang's Giveaway~

saya sukerr utk join contest2 nie...
td g terjah blog suzana.... nmpk dia join byk contest@giveaway!!! wow!! sgt teruja... yg ni paling simple utk di join.... yeay!

Dayang's Giveaway...

1) comment kat entry ni.. ~DONE

2) dalam comment tu..tulis la barang apa yang kamu paling suka dalam blog saya ni
[yang saya jahit sendiri dan pilih 1 sahaja] ~DONE
saya paling sukerr.... wrislet and hp pouch laaa!! nak ade hp pouch yg cun@cute camtulaaa utk bwk pegi berjalan senang! takyahlaaa nak bwk handbag dah... tggl bwk purse and hp pouch awak jer!!! eee.... sgtlaaa chomel....gambarnyer seperti dibawah skali sblh kanan!


3) pastu buat entry pasal giveaway ni dalam blog kamu.. ~DONE

4) kalau siapa2 yang tak ada blog boleh send email kepada kawan2..dengan tajuk 'Dayang's Giveaway' pastu cc ke bintangbiru_dms@yahoo.com.. ~OK

saya dah join jadk follower and letak blog awak dlm bloglist kite...! harap2 dptlaaa mr.random pilih kite lagik... mcm sblm ni pernah menang... yeay!!! berkat bulan Ramadhan ni... amiiinnn....

No comments:

Post a Comment