Wednesday, September 9, 2009

Giveaway = Domain Baru utk Website Chocville

lama dah perati contest ni... nak join... tp mesti nak tggu last2 minute ek baru besh nak join?? nie contest anjuran...


kite dah lama rasa nak suggestkan nama www.ilovechocolate.com.. tapi tadi bila try surf kat intenet, dah ade plk org pakai nama tu.... jadi sebaiknyer saya tukar namanyer kepada www.ilovecoklat.com....

kenapa saya pilih nama itu? sebab sume org suker coklat! and saya pilih perkataan itu kerana "coklat" melambangkan bahasa kita, ejaan menggunakan bahasa melayu kita! disamping itu... domain sebegini senang utk diingati... bagi penggemar2 coklat seperti saya! owh... coklat mmg sedap! bapa saya juga dulu pernah berkhidmat dgn jabatan kerajaan yg menguruskan berkenaan koko@coklat! saya mmg sukerrr coklat! ILOVECOKLAT!!!

so kawan2... bule tgk contest ni kat sini.... berbaloi tau join kalo menang... hadiahnyerr mmg marbelos!! yes!!! setiap penyertaan akan menerima 10% diskaun kalo join class2 yg dianjurkan... wa... mmg best laa! jom laa kawan2 kita join contest ini!!! yeay!!!

No comments:

Post a Comment