Wednesday, September 9, 2009

Contest Aksi Menarik Di Hari Raya

saya rasa... saya per join ini contest!!! kerana saya ada gambo yg AMAT sesuai utk jpin contest ini... yeay!!!



PERATURANNYA :
  1. Anda mesti la mempunyai blog anda sendiri.. tak blh tumpang blog org lain dan sudah semestinya anda adalah seorang blogger.. (tak kisah tegar ke tak tegar) = ADE DAH NI!!
  2. Add blog cutemiut ni kat blog list anda. Tak perlu jd followers.. tapi klu nak nak jd followers pun dialu2kan.. gak la. = OK DAH!
  3. Uploadkan banner kat atas ni dan MESTI letakkan kat side bar korang berserta back link ni http://cute-miut78.blogspot.com/2009/08/contest-kenangan-suasana-di-hari-raya.html = OK DAH!
  4. Selain banner tu kat n3 korang tu mesti ada link ni.. http://cute-miut78.blogspot.com/2009/08/contest-kenangan-suasana-di-hari-raya.html klu takde back link ni so penyertaan anda automatik disqualified = OK DAH!
jadinyerrr... gambo yg dipertaruhkan iyalah.....

ha.... inilaaa gambornyer... yg diambil semasa raya tahun 2007. time nie masa raya ke-2.. kami mmg selalu beraya dekat umah moyang kami di Kg. Paya, Beranang, Selangor!! unik kan gambo ni?? kerana cuba tengok.... dlm gambo ni ada 4 keturunan sebok berposing kat depan umah nyang kami... tu sebenarnyer kat parit depan umah nyang... and tu jambatan kecik yg baru dibuat utk menghubungkan umah nyang dgn umah nek chik kat dpn tu... actually gambo yg nmpk tu umah nek chik kami... umah nyang tak nmpkla... coz berdepan dgn org2 yg mengambik gambo tu!!! dlm gambo anda2 sume bole lihat... nenek&atok saya... pakcik makcik saya... cousin2 saya... and paling kecik tu anak buah sayalaa! nie sume 2nd cousin tau! wlwpun jauh pangkatnyer... tapi kitorg sgt close! bila raya ke-2, mmg sume family belah perut nyang kami... nama dia EMAS... akan berkumpul laa kat umah dia... nyang dah takde lagik... lama dah meninggal... so rumah dialaa jd tpt kami berkumpul sekeluarga! nenek saya yg kat tgh tu pakai tudung putih anak pada nyang... masing2 posing tak engat! raya masa tu... saya takde kat sana coz masih berada ki kpg hubby kat johor! ni adik saya mmg ade collection gambo2 family... and saya rasa gambo ni paling coz menggabungkan 4keturunan untuk berposing sakan dlm gambo nie.... yeay!!!! harapnyer tahun ni saya dapat join balik ke Beranang berjumpa sedara2 saya kat sana.......

ok, itu saja dari saya.... ok puan penganjur.... cun tak gambo nie?? heheheheh

1 comment: