Friday, April 27, 2012

Bersawang teruk dah blog nie... ;-)

assalamualaikum warahmatullah...

lamanyerr nadey tak update blog nie... dah lepas setahun pun yer... since last post??? huhuhu
ape khabor kawan2 semua? lama yer tak dengar cerita???

dalam masa setahun, macam2 perubahan dah berlaku.... dah dapat pindah rumah baru... acit dah dapat pindah ofis lebih dekat di cheras... takde dah nak berulang ke klang lagik! and paling latest.... perubahan nadey sendiri laaaa.... yg semakin mengembang skrg!!! hahahahaah



tak nmpklaa perut saya itu.... tapi masa tu ada budak dlm perut saya dah 4mths!!! skrg dah 5mths... makin membeso.... and sgt beso.... smpi ramai yg igt... saya dah peknen 7mths!!! huhuhhuu mmg jenis perut beso yer.... pastu melonjong kedepan! huhu berat mmg berat nak bwk perut nie.... doakan yg terbaik laaa utk nadey yer.... (owh! itu gambo kami masa melancong ke surabaya-bromo-malang. gambo tak byk... pakai camera org jer... huhuhu)

ok takat itu jerlaa dulu.... gatal jer sbnrnyer nak buat update.... sblm nie... tahlaa yer... tahap kemalasan yg amat tinggi + opis takleh bukak blogspot.... masalah yg tak dpt dielakkan utk update... mggu ni baru tuko ke unifi.... tetiba bleh plk bukak blogspot nie.... rezeki.... tak kene blocked! hehehe

sape2 yg join the club..... selamat yer smua!!! baby2 DRAGON ;-)

1 comment:

  1. hahaha akhirnya..lepas setahun x update...:P

    ReplyDelete